Det er ingen hemmelighet

Dagen i dag har gått med til rydding og vasking av bil, og vasking av vinduer. Vi ble trossalt overrasket med litt sol i dag, og da er det godt å være så mye utendørs som mulig. Barna var kjempe ivrige og flinke, og bidro masse i bilvaskinga. Nå er alt av rusk og rask ryddet bort, og bilen er nesten skinnende ren. Nå gjenstår bare en tur på verksted, fordi den lager noen ulyder. Pappa kom innom en liten tur da vi var midt oppe i bilvaskinga, noe som var veldig trivelig.

Resten av dagen har gått med til å pakke til tur. Det er ingen hemmelighet at jeg har alt for mye klær, og mye som skal prøves før jeg bestemmer meg om det er verd å ta med på tur. Synes det er noe vanskelig å pakke, for vi kan ikke ta med for mye klær, og vi aner ikke hvordan været blir dit vi skal. Vi skal også være med på masse uteaktiviteter, så vi må være sikker på at vi har varme-nok klær med oss. Jeg tenkte å droppe bukse, men det spørs om jeg må ta med en likevel. Det er sååå vanskelig, for målet er å ikke ta med for mye, eller klær som ikke blir brukt. Heldigvis har jeg god tid på meg.

 

  

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg