Det må bare nytes

Denne uken har vi virkelig fått kjenne smaken på det gode liv. Det har vært sommer og strålende vær hver eneste dag, og jeg kan jo ikke skjule at det gjør noe med både humøret og energien. Jeg eeelsker sommer, og forsøker å være ute så mye jeg kan. Jeg har tilogmed tatt med meg hjemmekontoret ute i solen innimellom. Det må nytes mens det nytes kan, for plutselig kommer regnet.

Tidligere  denne uken kjøpte vi basseng til hagen, noe som var utrolig deilig. Det er godt å kunne kjøle seg ned ved behov, for det har det virkelig vært behov for. I tillegg har vi gått til innkjøp av flere gulvvifter, noe som føles som en veldig riktig investering.

Denne helgen dro vi igjen på stranden! Både på Fredag etter jobb og på Lørdag. I dag badet jeg også for første gang i år, noe som var utrolig godt! Sjøen har faktisk fått ganske grei temperatur.

Nå skal jeg sitte ute på terassen og bare nyyyye solnedgangen mens jeg spiser alt for mye godis! God helg til dere alle!

 

0 kommentarer

Siste innlegg