Drittuke

Det er lenge siden jeg har hatt en slik drittuke som denne uken har vært. Det har vært en del positive ting også, men utover det så har uken gitt meg  ekstremt mye stress og press.  Og for å toppe det hele så våknet jeg syk i natt, og er skikkelig dårlig form. Begge barna er syke så det var vell bare et tidsspørsmål for jeg ble smittet, det skjer jo hver eneste gang. 😭 Jeg som jobber så hardt for å bygge opp immunforsvaret i håp om å unngå å bli syk hver eneste høst. Men det tar sikkert lang tid å bygge opp bedre helse. Og immunforsvaret er dårlig så lenge jeg opplever stress, så kanskje må jeg ta tak i alt som stresser meg for å få bedre immunforsvar😏

Det irritererer meg at folk som er syke dukker opp på jobb og sitter å hoster hele dagen. Det irriterer meg også at folk som er syke og hoster sitter på bussen og får hosteanfall.  Det er ikke rart det sprer seg mye dritt når folk ikke holder seg hjemme ved sykdom.

I helgen har jeg null planer, siden jeg våknet syk idag. Det eneste målet er å bli frisk og rask igjen, så får hvilt meg så mye jeg bare kan! 

Jeg er utrolig glad vi har kanin, for selv om det er en liten skapning som ikke gjør alt for mye ut av seg, så er det utrolig mye kos og selskap. Og det gir meg indre ro å ha daglig kontakt med dyr. Søte lille vennen som har en stoooor personlighet🐰

 

0 kommentarer

Siste innlegg