En annerledes hverdag

Mens samfunnet gradvis går tilbake til sitt gamle seg, så sitter jeg fortsatt på hjemmekontor. Avdelingen min på jobb rullerer på hvem som skal være på kontoret, og vi er aldri alle på plass samtidig. Noe jeg synes er veldig bra med tanke på at vi sitter i åpent landskap, og smitte sprer seg raskt i slike omgivelser.

Å sitt på hjemmekontor er faktisk ikke så verst altså, jeg føler jeg jobber mer effektiv, og i tillegg sparer man utrolig mye tid på å slippe å dra på kontoret. Det man behøver av sosiale impulser, kan man ta over skype. Nei, det å sitte på hjemmekontor er faktisk litt luksus! Hvem liker vell ikke å spare tid i hverdagen? Kunne vent meg til en slik hverdag, men det går sikkert ikke mange ukene før alt er tilbake slik som det var før coronaepedemien slo til.

0 kommentarer

Siste innlegg