En brå start på dagen

I helgene våkner jeg vanligvis tidlig, og er nesten alltid oppe før klokken 8. Men på Lørdagen måtte jeg for første gang på lenge, ha alarm på mobilen. Vi skulle nemlig på Cup, og alarmen var skrudd på til klokken 6 på morgenen. Det var tungt å stå opp så tidlig på en Lørdag, men hva gjør man ikke for barna.

Det ble en brå start på dagen, og vi var like trøtte hele gjengen. Men da vi først kom oss ute av huset, så hadde vi det utrolig moro. Det er gøy med Cup, og jeg minnes tilbake da jeg var lita og deltok på ridestevner. Jeg husker spenninga i kroppen, og hvor fantastisk moro det var. Så tenker jeg barna har det litt likt. Det var iallfall mye spenning lufta, for dette var jentenes sin aller første cup.

Da vi dro hjem fra Cup, fikk vi besøk av Emma og søsteren min. VI skulle på tur, fordi jeg har funnet den perfekte runden. Målet var å få litt trim, men hovedmålet var  å leke på alle lekeplassene vi traff på veien. VI var innom omtrent 8 lekeplasser, noe som var veldig moro for barna. Turen var cirka 8 kilometer og vi brukte 2,5 timer med isstopp og mye leking. Etter turen var jeg så sliten at jeg havna i badekaret, og etter et bad sovnet jeg nesten på sofaen.

Heldigvis kviknet jeg til etter en liten hvil, og det ble grilling og kos senere på kvelden. 

0 kommentarer

Siste innlegg