En drøm…

I Pinsa var vi så heldige at vi fikk passe Musse en dag. Lillesøs har jo en fantastisk søt ponni på for en dag i uken, og i tillegg er vi så heldige at vi får passe Musse innimellom. Musse er mye større, og helt annerledes å ri, noe som er veldig moro. Det er gøy å ri forskjellige hester, og slik blir man også en flinkere rytter og utvikler seg enda mer.

Jeg har en drøm om at vi en dag kan kjøpe egen hest, som jeg og lillesøs kan dele på. Dette er noe jeg har tenkt på i noen år faktisk, men foreløpig setter jeg litt for stor pris på friheten man har når man ikke er bundet til å dra i stallen hver eneste dag. Men vi får se hva tiden vil bringe, det er fortsatt en stor drøm som jeg ikke helt klarer å gi slipp på.

Da jeg var lita, elsker jeg sprangridning. Og hestene skulle gjerne vær villest mulig, eller full av energi! lillesøster er litt motsatt av meg, hun elsker dressur, og liker hestene som er trygge og stødige. 😀 Jeg elsker at vi har denne hobbyen sammen🥰

0 kommentarer

Siste innlegg