En Første gang for alt

Da vi planla sommerferien i år, var det mange som tipset om å benytte seg av AirBNB for overnatting fremfor hotell. Vi er vant til hotellferie, men da har man jo kun et rom å oppholde seg på hele ferien. Derfor fristet det å sjekke ut AirBNB for å bo litt større.

Vi fant en nydelig leilighet med to soverom som skulle leies ut rett ved Bystranda i Kristiansand. Noe billigere enn hotell også, og fantastisk beliggenhet rett ved sjøen. Utleier hadde fått gode skussmål, og selv om jeg egentlig er litt skeptisk til å stole på fremmede, så tok vi kjangsen. Angrer ikke et sekund på det. Leiligheten sto til forventningene, og vi kunne ikke funnet en mer FANTASTISK beliggenhet. Anlegget hadde felles takterasse med en helt utrolig utsikt over sjø, strand og land!

VI kom fram midt på natten, og det var enkelt å sjekke inn via nøkkelboks som var festet utenfor leiligheten. De hadde ordnet og lagt frem håndklær og skiftet på sengene. Men vi hadde med både egne håndduker og sengetøy, selv om dette ikke er nødvendig.

Vi var masse på stranden da vi bodde her, og jeg innså fort hvor mye jeg eeeelsker sjøen! Leiligheten hadde vi leid fra Søndag til Lørdag, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Min erfaring med AirBNB hittil er helt super, og jeg kommer garantert til å gå for det igjen! Legger ved noen bilder av området vi bodde:

0 kommentarer

Siste innlegg