En god start

Jeg våknet klokken 09.00 idag, det må være ny rekord i å sove lenge. Jeg våkner alltid før klokken 08.00 i helgene, så jeg må innrømme det var ganske godt å sove litt lengre en dag.

Det jeg spiste til frokost var som vanlig en iskaffe. Jeg hadde planer om å slutte med det, men den gir litt energi på morgenen, så foreløpig er det et must.

Hvilken serie har jeg sett på? Er helt hekta på Vanderpump Rules for tiden, og har sett cirka 4 sesonger bare de siste ukene. En serie som anbefales 😍 Jeg ser på den når jeg trener, når jeg gjør husarbeid og når jeg lager mat 😂

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? God humør fordi solen endelig skinner, dette kommer til å bli en fin dag. Det er en god start på dagen å våkne til at solen skinner gjennom vinduet. Vi har mange planer for dagen, og tenker oss blant annet på en fisketur igjen. Nå har vi ikke vært å fisket siden forrige fredag, og målet er å få til minst en tur i uken så lenge være tillater det. Se bilder fra forrige fisketur under:

0 kommentarer

Siste innlegg