En gøyal opplevelse

I det siste har jeg skrevet en lang liste over ting jeg vil gjøre i løpet av sommeren, og siden listen ble så lang, så er det bare å hive seg rundt å begynne å gjøre! (kommer til å dele noe av punktene her, med mange gøyale aktiviteter) Siden det var pent vær i går, og var meldt pent vær i morges, bestemte vi oss for å campe på terrassen! VI tok med oss diiiger madrass, og hele tre dyner og la oss til solnedgangen.

Jeg må innrømme at jeg var spent på hvordan det ville være å sove ute, for det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde. Det var overraskende lite mygg, og det var bra, for myggspray hadde vi ikke tenkt på. Vi sovnet ganske fort alle sammen, og storebror våknet 03.30 av at det var litt kaldt. Resten av gjengen sov til klokken 7, så det ble en vellykket camping på terrassen, som anbefales!

0 kommentarer

Siste innlegg