En helt ny hverdag

Som jeg har nevnt tidligere så har jeg byttet jobb, noe som har vært både spennende og krevende-. Det er en stor omstilling å gå fra omtrent 100% hjemmekontor til 100% kontor, og både kabalen og rutinene hjemme må omorganiseres. Hele familien må være med på denne omorganiseringen og prosessen med rutineendringer.

Jeg har alltid vært en person som fungerer best på morgenen, og på kvelden blir jeg trøtt tidlig! Jeg er avhengig av mine 7-8 timer med søvn. Fra å stå opp 7 på morgenen, må jeg nå stå opp 5 for å rekke alt jeg skal, og jeg merker jeg bør legge meg senest 22, når jeg tidligere la meg omtrent 23.59. Det er en overgang, og det tar tid å komme inn i ny rytme. Men nå etter et par uker begynner det å føles mer naturlig.

Det er  veldig spennende å lære masse nytt hver eneste dag når man er ny i en jobb. Elsker at kontoret er så nærme hjem, jeg bruker omtrent 7 min på å kjøre dit. På vår/sommer kan jeg gå på 25 minutter, noe jeg tror blir en frisk start på dagen.

0 kommentarer

Siste innlegg