En herlig dag

Jeg har alltid hadd som tradisjon å ta meg fri fra jobb på bursdagen min, for jeg mener alle fortjener en spesiell dag på selveste dagen sin, og hva er vell bedre enn fri da? Jeg hadde satt av dagen til shopping og frisørtime.

Håret mitt har bare blitt mørkere og mørkere, og det er over 2 år siden forrige gang jeg var hos frisøren. Derfor var det veldig hyggelig å tilbringe 3 timer i frisørstolen for å gjøre håret lysere til sommeren! Jeg ble kjempe fornøyd med resultatet!

jeg fikk handlet inn en del ting jeg har ønsket meg ei stund også, blandt annet den nye parfymen til Lancom som er helt fantastisk og et par øredobber jeg har ønsket meg.

 

på kvelden var det datenight med kjæresten, der vi dro på restaurrant på solsiden hvor vi hadde en veldig trivelig aften. Kunne ikke vært mer fornøyd med dagen min. 

0 kommentarer

Siste innlegg