En ny hobby

Lillesøster har blitt hektet på Turn for tiden, så for en stund siden meldte vi henne på turnkurs igjen. Hun gikk et kurs tidligere også, men vi synes det ble for mye venting og for lite seriøst på forrige plass vi gikk. Derfor byttet vi kurssted, og har troen på at dette kan bli bra.

Det er så gøy å se hvor flinke barna blir så utrolig fort når de finner noe de virkelig interesserer seg for. Nå er det både turn, håndball og ridning som gjelder. Hun lærer utrolig fort, og har funnet sine aktiviteter som hun trives godt med.

Selv har jeg funnet meg en ny hobby, nemlig sjakk. Det er kanskje litt Sent å starte i min alder, når jeg ser hvor dyktige barna er. Men om man investerer tid, så kan det jo hende man blir flink til slutt. Jeg er iallefall hektet, motivert og synes det er utrolig gøy! Håper på å få deltatt på turneringer fremover, og innen den tid, er det bare å ligge i hardtrening.

0 kommentarer

Siste innlegg