En rar dag

I går var det en rar Mandag, skolene har åpnet og det har samfunnet delvis også gjort – Mer enn det har vært de siste ukene i alle fall. Bussene er stappfulle og det er alt for få busser som går. Smittevernsreglene er umulig å overholde på flere fronter. Jeg har alt for mange sterke meninger om både gjennomføringen av åpningen av samfunnet og hvordan ting fungerer, men tror jeg skal holde dem for meg selv. Men som jeg har sagt tidligere, jeg synes media er dårlig til å stille de viktige spørsmålene, og de stiller alt for få kritiske spørsmål.

Men over til noe annet,  var det faktisk meldt sol igår. Hahha, mye snakk om dette været altså, men ååh som jeg elsker våren når det er solskinn. Men det ble aldri ordentlig varmt og heller ikke noe supert vær. Vi dro likevell på en kveldstur i bymarka, og det var så utrolig fint. Solen tittet frem, og fuglene kvittret. Jeg elsker turer, og er veldig glad vi bor med bymarka rett utenfor døren. Målet er å gjennomføre en spasertur eller en joggetur hver dag – det er så godt for sjelen! Og kroppen ikke minst.

 

0 kommentarer

Siste innlegg