En to tre SOLGT

For en dag! Jeg begynner kanskje mange innlegg med akkurat de ordene, men denne dagen har vært helt ekstrem! Vi skulle egentlig sitte på flyet på vei til Barcelona i dag, for tidenes familiecruise og feiring av bryllupsdag hos noen i slekta. Men istedet er jeg stuck i Trondheim med en påtvunget ferie jeg ikke fikk trekke tilbake.

Heldigvis er vi ekstremt heldige med været, så dette er en perfekt uke å ha ferie! Dagen startet med en shopperunde med søstra mi, der jeg fikk handlet inn litt småtterier til meg selv. Vi startet allerede i 9tiden, så vi har fått mye ut av dagen. Etter en runde med shopping, låne jeg hunden til broren min og dro på løpetur i sola. Det var utrolig deilig, og jeg føler meg alltid så levende når jeg løper. Dette er første løpeturen på lenge, men kroppen fungerte bra.

Etter løpetur dro vi rett til stranden. Vi var på stranden i flere timer og solet oss og kosa oss. Og midt i disse strandtimene hadde vi budrunde på leiligheten vår. Det er så utrolig rart, når ting ser ut til å gå litt treigt i starten og man innstiller seg på at man kanskje blir boende et år til, så snur plutselig alt. Og man innser at dette faktisk skjer. LEILIGHETEN BLE SOLGT. Etter 2 visninger. Vemodig og trist, men samtidig godt å senke skuldrene litt. Et prosjekt er nå ferdig, men så begynner det største prosjektet: Å finne et nytt hjem. Wææ, vi er spente. Det blir en spennende tid fremover.

0 kommentarer

Siste innlegg