En uke inn i det nye året

Vi er ivrige på å ta frem jula i November, men også kanskje de aller mest ivrige på å få den ut når nyttårsaften er gjennomført. Vi pakket faktisk bort jula 1. januar, for det nye året liker jeg å starte med rent og pent hus, uten noe ekstra stasj rundt omkring. Det jeg savner med jula derimot, er alle de fine lysene man har, både innendørs og utendørs. Det er så koselig stemning med masse julelys. Men nå går vi heldigvis mot lysere tider, og plutselig er våren her.

Det nye året har jeg som nevnt tidligere startet med mange nyttårsforsetter, og faktisk så er jeg ganske så stolt for nå er jeg på dag 8 uten sukker. Jeg som er så sukkeravhengig, jeg trodde ikke det skulle bli så enkelt nei. Jeg har faktisk ikke hatt noen cravings på sukker i det hele tatt, og jeg merker at det å leve uten sukker påvirker humøret på en positiv måte – og det er jo fint!

I dag er det tacofredag, og endelig helg. Egentlig er det ikke så stor skille på hverdag og helg når man sitter på hjemmekontor. Men helg er jo ekstra godt da, det kan jeg ikke nekter på. Det er iskaldt i Trondheim for tiden, men i helgen håper jeg vi får gått på skøyter, og at det blir bittelitt varmere ute. Jeg elsker å være ute med barna, enten det er å gå på skøyter, dra på aketurer, skiturer eller bare å leke utendørs, da trives jeg godt.

Håper alle har hatt en fin start på det nye året, til tross for mange restriksjoner og lite besøk. God helg! 

0 kommentarer

Siste innlegg