Endelig

I går var det endelig Fredag igjen, og været var strålende. Vi har hatt noen fine Høstdager denne uken, med både sol og vakre høstfarger. Derfor var det en perfekt dag å ri på tur når vi skulle i stallen. Lillesøster ordner og styrer selv, og har tilogmed lært seg å ta hovene selv. Hun er så utrolig flink, og ikke minst tøff. Det ble en lang tur i fin natur, og hun fikk prøve å trave litt på tur også.

Selv om jeg fortsatt hoster en del, prøvde jeg så godt jeg kunne å henge på. Men all aktivitet gir meg mer hoste, og jeg begynner å bli ganske så lei av forkjølelser. Håper det gir seg snart, for jeg hoster heldigvis noe mindre på natten nå.

Vi gjorde det enkelt med middag på Fredagskvelden, å dro på Meny å kjøpte meg noe god ferdigmat som allerede var oppvarmet. Enklere kan det ikke gjøres! På kvelden fikk vi besøk av Tante Marty og Eivind, noe som var veldig trivelig. God helg!

      

1 kommentar

Siste innlegg