Endelig en utflukt

I går var jeg endelig i form til å bli med på en utflukt, og turen gikk til Sverige. Det krever ikke så mye energi å bare sitte i en bil, og turen tar jo kun cirka 3 timer tur/retur. Vi kjørt til Storlien i perfekt biltur-vær, med strålende sol hele veien. Vi tok oss softispause der vi ladet bilen på Stjørdal, og tok det hele som en tur.

I sverige handlet vi masse stasj til påsken. Vi hadde egentlig planlagt tur til Sverige med overnatting i påsken, men dette ble jo avlyst på grunn av virusinfeksjon. Derfor er jeg glad at vi i det minste fikk til en dagstur. Vi handlet masse svenske-stasj; drikke, godis og noe mat, før vi kjørte hjem igjen. En flott tur, og det var jammen meg godt å komme meg ut av huset å få litt andre inntrykk enn å bare ligge på sofaen å lade batteriene – for de dagene har jeg fått nok av nå! Nå vil jeg bare ut å oppleve alt jeg har gått glipp av i denne ferien.

 

0 kommentarer

Siste innlegg