Endelig ferie! Den startet vi i…

Før ferien dro vi til Oslo for å delta på NM i sjakk. Denne uken fikk vi jobbe fra Hotellkontor, noe som fungerte overraskende bra når vi tok med ekstern skjerm og alt av utstyr vi trengte. Internettet på hotellet fungerte også overraskende bra. Kommer tilbake til denne uken i et senere innlegg fordi de fleste av bildene ble tatt på kamera og må overføres når vi kommer hjem fra ferie.

Oslouken avsluttet vi med en tur i Tusenfryd, og været var bare helt nydelig. Vi var i Tusenfryd i mange timer, og jeg er egentlig ganske forsiktig av meg når det kommer til karuseller og liknende. Men Denne gangen ville jeg utfordre meg litt, og tok en berg og dalbane jeg aldri har tatt før, og mange andre karuseller jeg egentlig synes er litt for skummel. I berg og dalbanen ble jeg slengt til siden i en sving, og mistet øredobben min på den ene siden, men jeg konkluderte med at opplevelsen var verd det, for det var utrolig morsomt!

Etter dagen i Tusenfryd gikk turen videre til Kristiansand. Vi tok fergen fra Moss til Horten, og det var en ganske fin tur over sjøen i finværet. Deretter kjørte vi rett ned til Kristiansand, og kom frem cirka 00.30. Denne natten var jeg ikke i seng før 03.00 cirka, og da er det jammen meg godt at det er ferie!!

0 kommentarer

Siste innlegg