Endelig helg!

Jeg våknet klokken klokken 07.00 i morges. Har alltid alarmen på kl 07.00 eller 06.45. I helgene våkner jeg omtrent til samme tid, men da uten å ha på alarm.

Det jeg spiste til frokost  var en iskaffe. Ikke akkurat mat, men ganske mettende likevel. En perfekt start på dagen, for den gir masse rask energi. Ikke det sunneste valget, men likevel. Jeg våkner!

 

Hva har jeg gjort hittil i dag? I Dag jeg jeg prøvd å bli 100% frisk, og bare slappet av. I tillegg har jeg vært noen timer ute i solen, for den varmer faktisk litt nå. Kaninen vår elsker å være ute, og han er alltid med når jeg koser meg på terrassen.

Hva var det siste jeg brukte penger på? Jodix, kjekt å ha i disse tider.

 

Hvem har jeg snakket i telefon med? I dag har jeg snakket med søstera mi på telefon fler ganger. Veldig koselig, for det er flere måneder siden vi møttes sist, og det er ny rekord i å være lenge fra hverandre.

 

Filmtips: I går så jeg en film på Netflix som var ganske Spennede: The weekend away.

 

0 kommentarer

Siste innlegg