Endelig min tur

På Fredagen var det endelig min tur til å finne på noe, og komme meg ut en tur. Det er sjelden jeg har tid og mulighet til å prioritere litt egentid, så det var både godt og etterlengtet. Jeg tok med søtra mi på Raske Menn i Olavshallen. Jeg har faktisk aldri sett dem før, men de var morsomme og det var et godt og underholdende show.

Planen var egentlig å ta med samboeren min på showet, men det lot seg ikke gjøre, og da var søs en perfekt stepin 😍 Vi koset oss med litt søstertid, for det er sjelden vi møtes uten at barna er med. Været i Trondheim var fantastisk denne dagen også, og det er masse liv i gatene. Det er så deilig å se alt bare blomstrer når sommeren nærmer seg 😍 Det er så nydelig å endelig kunne gå i sommerklær, og nå har jeg faktsisk brukt en del tid på å pakke frem hele sommergarderoben. Vintergarderoben er nå pakket bort, og den håper jeg kan ligge nedpakket leeenge.

       

0 kommentarer

Siste innlegg