Er det mulig

Shit som tiden flyr, nå er det snaaaart helg igjen. Jeg merker at desto mer jeg fyller dagene med, desto fortere føles det som tider går. Samtidig elsker jeg å gjøre mye, for da blir livet så innholdsrikt. Meen jeg øver meg på å roe ned litt, og sette pris på de rolige dagene også, og ikke jage den neste opplevelsen hele tiden. Det tror jeg er viktig for en balansert hverdsg og et lykkelig liv.

På Lørdagen feiret jeg bursdagen min med familien. Det var veldig koselig, og jeg fikk masse fine gaver. Fikk noen nydelige blomster av både mamma og pappa, noe jeg setter stor pris på. Det er ikke ofte jeg kjøper blomster selv, nor som er litt synd for friske blomster er så fint, og koselig ikke minst.

Dette er nok første selskapet vi har hatt hvor jeg ikke har prioritert bakingen. Jeg smurte heller pp rundstykker og kjøpe ferdigkake, så enkelt men like godt!

Vi var veldig heldig med været i Trondheim i helga, derfor dro vi å kjøpte vannpistoler etter bursdagen og kosa oss med utelek! Moro!

0 kommentarer

Siste innlegg