Er det mulig?!

I dag var jeg hjemme alene med barna på ettermiddagen, fordi samboeren min skulle på kino med jobben sin. VI skulle kose oss litt ekstra når han var borte, og jeg skulle for første gang på lenge laget middag. Det er svært sjelden jeg lager middag, fordi det er noe av det kjedeligste jeg vet. (Jeg haaaater å lage mat) 

Jeg er utrolig heldig som har en samboer som kunne ha vært mesterkokk fordi han lager så god mat. Men idag var det min tur å diske opp noe. Men det måtte bare gå galt den ene gangen jeg lager middag, for idag så presterer jeg å få oljersprut i ene øyet! OG da var det bare å google førstehjelp for øyet med en gang.

Det som kom opp når jeg søkte på olje i øyet, var mitt eget blogginnlegg fra 2013.❤️

Som sist så skjønte jeg fort at det eneste riktige var å skylle øyet med saltvannsdråper. Men denne gangen ble øyet mer og mer smertefullt. Etter en halvtime ble det veldig rødt, og synet ble tåkete. Derfor tenkte jeg det kunne være lurt å bestille en legetime i KRY-appen, som vi har gjennom jobb. Men legen mente jeg burde ringe legevakten for øyet kan ikke vurderes over en videosamtale.

Hos legevakten mente de det var lurt jeg kom innom en tur, (akkurat som sist) Men jeg har ikke forandret meg mye på disse årene skjønner jeg. For jeg overtalte dem til å la meg slippe, hjemme alene med to barn som jeg var. Så vi avtalte at jeg skulle ringe tilbake om jeg ble  verre.

Nå en time senere er det fortsatt vondt, men tåkesynet kommer sjeldnere, og rødfargen er borte. SÅ nå håper jeg på det beste! Og nå blir det lenge til neste gang jeg lager middag. Just saying

0 kommentarer

Siste innlegg