Et vanskelig men riktig valg

Nå har vi hatt forponnien vår på for siden September, men denne uken sa vi opp avtalen. Tror kanskje interessen var størst hos meg, så da blir det en liten hestepause fremover. Det er ikke like trivelig å være i stallen i 20 minus og hardt vintervær, da et det faktisk mye finere på vår/sommer/høst.

Kanskje jeg heller får finne jeg en forhest etterhvert. Jeg har faktisk delvis vært på utkikk etter det en stund, uten at jeg har letet noe aktivt.  Fordi vi har så har vi så mye å gjøre i hverdagen nå, at det stopper ved tidsklemma.

Jeg kommer til å savne dagene i stallen, for jeg koser meg sånn når jeg er rundt dyr, jeg koser meg med stallarbeid og synes jobben er like koselig som det å ri. Det tar meg rett tilbake til barndommen og alle gode minnene jeg har fra hest og hestemiljøet.

0 kommentarer

Siste innlegg