Familietrening

En av de siste dagene i påsken meldte jeg meg inn på 3t treningssenter. Nå har jeg vært halveis innaktiv i to år, så det føltes som et veldig lurt valg. Helse er viktig for meg, og jeg trives best når jeg har en aktiv livsstil😊

Når været er så nydelig som det har vært i Trondheim  den siste perioden, får jeg ekstra mye energi. Derfor tok jeg med lillesøster på joggetur her om dagen. Hun syklet mens jeg forsøkte å henge på. Det ble ei givende økt for begge to, og vi tok oss en god pause i Tillerparken. Det føles bra når vi kan kombinere trening og familietid.

Vi har også funnet oss ei kjempe fin sykkelrute på 1,2 mil som vi har syklet et par ganger iløpet av den siste uken. Når man sykler kommer man seg så rask frem, og får sett mye på kort tid. En veldig fin treningsform og man merker ikke like godt at man faktisk trener. Tipper vi kommer til å ha mange fine sykkelturer i tiden fremover nå som våren endelig er her!

0 kommentarer

Siste innlegg