Fjelltopp

Lørdagen var vi like heldig med været på hytta. Solen skinte og det var blå himmel. Jeg hadde ikke sjekket  værmeldingen før tur, så det var en hyggelig overraskelse at det ble så pent vær!

Etter en deilig frokost var jeg kjapt ute med å fyre opp bålpannen. Ingen vits å sitte inne når det er så deilig ute, og jeg tok med meg alle barna ute. Vi tuslet litt i nærområdet, og etterhvert tok jeg med meg mine to små på topptur.

Søstra mi hadde akkurat vært på toppptur med ene jenta si, og det fristet å sjekkke ut samme rute. På toppen fant vi en varde og Norgesflagg! Og ikke minst en fantastisk utsikt. Jeg tror faktisk vi så helt til Berkåk. Ellers var det uendelig med fjell alle veiene vi snudde oss. Noen fjell langt i det fjerne var fulle av snø! Turen var utrolig fin, og akkurat passe lang. Med stoppen på toppen brukte vi totalt 40 min på hele turen.

Begge barna er utrolig glad i å gå på fjelltur, og vi koste oss hele gjengen😀

Etter fjellturen grillet vi pølser og marshmallows på bålpannen! Det er så koselig, og jeg kjente faktisk solen varme mye da vi satt ute. Vi var ute nesten helt til solen gikk ned, og vi fikk tilogmed med oss solnedgangen over Kreklingen vannet.

På kvelden laget vi pizza, vi så på skal  vi danse og vi spilte masse kortspill. Jeg er helt hektet på 5kamp som vi spilte helt til klokken 01.00 på natten mens barna lå å sov. For en utrolig koselig hyttetur med mamma, barna, tantebarna og søskenene mine! Kan ikke huske sist vi var på hyttetur sammen alle vi😍☀️

 

0 kommentarer

Siste innlegg