Flaut å innrømme

På Søndagen startet jeg dagen med to timer oppussing. Vi holder heldigvis på med det siste rommet, og jeg kjenner det skal bli godt å bli ferdig. Det er gått med en del timer til alle mine prosjekter og kjenner jeg meg selv rett, så er jeg sikkert ikke ferdig etter dette rommet heller. Jeg elsker jo trossalt å ha flere prosjekter på gang.

Etter oppussing dro vi på barnebursdag på Rush trampolinepark. Det var veldig moro for barna, de elsker jo å dra på Rush! Etter bursdagen kjørte vi til Singsås, på middagsbesøk hos Johnny!

Johnny hadde disket opp en fantastisk middag, og vi storkoset oss. Barna fikk seg en diger bamse fra han, som vi måtte ta med oss hjem. Hahha den var så ubeskrivelig søt! Vi spilte sjakk, og så en vakker solnedgang oppå fjellet. Det er veldig idyllisk der hsn bor, men fjell og daler så langt øyet kan se. Vi kom hjem ganske sent men det var så verd det!


Og foresten! I helga pakket jeg inn over 20 kalendergaver. Hahha nesten litt flaut å innrømme, meeen jeg gleder meg sånn til jul, og greier bare ikke vente lengre.

0 kommentarer

Siste innlegg