Flytte eller ikke flytte? Thats the question

Jeg har en uro i kroppen fordi jeg ikke greier å finne ut hva som er det beste valget oss.

Skal vi flytte nå, eller vente et år? Hvor skal vi flytte?

Det er ingen hemmelighet at vi trenger større plass, men samtidig så trives vi så utrolig godt der vi bor nå. Vi har bodd på samme sted i 8 år, og stortrives. Det gjør saken vanskelig!

Nå har vi egentlig har to soverom for lite. (vi ønsker oss nemlig et hjemmekontor i tillegg til 3 soverom)

Ikke har vi bestemt oss for hvor vi ønsker å flytte, men både jeg og samboeren min tenker at det hadde vært enklere å bodd nærmere jobb. Da sparer man tid i hverdagen, og tid er virkelig noe man trenger mer av i en alt for stressende hverdag.

Når man først vurderer å flytte, så vil man jo gjerne ha noe mer enn man har fra før, ellers kunna man like gjerne blitt boende. Jeg setter veldig pris på sjøutsikt, og det å bo nærme sjøen. Jeg setter også pris på å bo landlig. Men det passer ikke med at vi vil nærmere byen, og nærmere jobb. Man kan ikke alltid på pose og sekk.

Jeg er veldig spent på hvor vi ender opp, for vi har allerede begynt å titte litt i det smått selv om vi enda ikke har bestemt oss om vi skal flytte nå eller vente et år.

Noen ganger er det enkleste å bare hoppe i det. Men det er greit  å kjenne til underlaget før man hopper.

0 kommentarer

Siste innlegg