For en dag!

For en dag jeg hadde i går! Når klokken hadde blitt 0030 på kvelden var jeg helt utslitt og burde sikkert lagt meg for lenge tiden, men siden jeg har tusen prosjekter på gang så hadde jeg ikke kjangs til å rekke det tidligere. Jeg burde nok prioritert å legge meg tidlig, for jeg trenger 7-8 timer søvn hver natt har jeg erfart.

Dagen igår  startet jeg med ei deilig treningsøkt. Jeg kom meg ikke opp kl 5 som jeg tenkte, men klokken 6 var jeg oppe, og rakk ei fin økt før jobb. Føler man rekker mer når man har hjemmekontor, så jeg setter veldig pris på å ha den muligheten.

Vi måtte også en tur til legen plutselig midt på dagen, og etter jobb så var det bare å komme seg ute i finværet. Vi har en plen som er grei størrelse og gresset vokser foort nå. Swlv om det kun er en uke siden forrige gang vi klippet gresset, så måtte det klippes nå også. Og det tar sin tid. Jeg fylte opp gressklipperen hele 3 ganger, og da var den stappfull av gress. Men lukten av nyklippet gress er bare helt fantastisk, og jeg synes faktisk det er litt koselig å klippe gresset.

Jeg tok med barna på citysyd en tur, og vi fikk handlet litt stasj til sommeren. Vi rakk også å dra innom frisøren slik at storebror fikk seg en klipp før varmen innetar Trondheim.

resten av dagen ble det besøk, grilling og ikke minst oppussing. Vi er i full gang med å pusse opp vårt soverom g vi har møtt på noen utfordringer allerede. Når jeg møter pp utfordringer så nekter jeg å gi meg før jeg får det til, og da kan ting ta litt tid da. Ikke rart man ikke har tid til å sove. 😅 But I like it

1 kommentar

Siste innlegg