For en dag

I går hadde jeg bursdag, og derfor ble det dårlig med oppdatering på denne fronten. Jeg hadde en fantastisk dag, over alle forventninger. Så det går an å ha en fin bursdag, selv i disse pandemi tider.

Jeg våknet av en tekstmelding klokken 6, at noen hadde levert noe på døra mi. Hva mer kan man ønske? Fikk roser, sjokolade og croissant, akkurat det jeg hadde ønsket meg. For en herlig start på dagen. Selv om jeg og samboeren hadde blitt enig om å ikke gi gave til hverandre fikk jeg en aktivitetsklokke/smartwatch, og masse nydelige ord og tegninger fra barna. Jeg fikk utrolig mange hyggelige hilsner, og bursdagssanger på telefonen. Er utrolig takknemlig for hver og en av dem.

Vanligvis drar vi alltid på restaurant for å feire bursdag, men slik ble det ikke i år. Det ble heller en deilig romantisk middag hjemme med stearinlys å dempet belysning, og vi hadde en fantastisk kveld. Det er så gøy å ha bursdag – pandemi eller ei.

0 kommentarer

Siste innlegg