For en drittdag

I dag våknet vi nok engang til at det var helt hvitt ute. Skjønner ikke hvorfor jeg orker å bruke så mye energi på været, men jeg vil ha våååår. Jeg elsker solen, våren og alt den bringer med seg. Nå føles det mer som det er tid for å kjøpe julegaver❄️☃️

Dagen har gått med til rydding i garderoben, jeg har pakket frem sommerklærne (i håp om at det blir bruk for dem en vakker dag senere i år) og har i tilegg funnet frem klær jeg skal kvitte meg med. MYE klær! Det er så godt å få ryddet skikkelig! Jeg elsker å ha mindre klær, for da blir det så mye mer plass i garderoben.

Men tilbake til overskriften: På kvelden presterte jeg nok engang å miste mobilen rett i flisgulvet, med skjermen ned først så klart. Slik at hele skjermen ble knuuuuust! Og nå får jeg nesten glassbiter i fingrene av å bruke mobilen. Dette blir dyrt😡

For å toppe det hele: jeg skulle lage vafler til kveldsmat, men da jeg var hallveis i stekinga, oppdaget jeg at vaffelblandinga var utgått på dato. Æsj🤬 nå tror jeg det er på tide å ta kvelden, men først, et varmt bad!

0 kommentarer

Siste innlegg