For en skuffelse

Det meste av helgen har gått med til Sjakkturnering, noe som er veldig moro. Men jeg foretrekker å sove til jeg våkner av meg selv i helgene, men denne helgen måtte vi ha alarm på for å komme oss opp i riktig tid. Sto vel opp akkurat samme tid som da jeg skal på jobb, så jeg føler helgen har gått alt for fort, og kjøret som har vært minnet mer om en hverdag. Men alt i alt så er det absolutt verd det!

Turneringer er ikke så alt for ofte, og det er utrolig gøy å delta når det endelig er turnering i byen. Det var tre runder på Fredag og da var vi ferdig i 22-tiden. På Lørdag startet vi klokken 10, og på Søndagen startet vi 09.30.

Men selv om det meste av helgen gikk med til sjakkturnering, så rakk vi å dra innom Toilldag en tur. Men det var en stor skuffelse, det var kaos med mennesker overalt, og ingen spesielt gode tilbud som vi kom over. Handlet egentlig bare julegaveinnpakking, og noen kalendergaver, men bare småtterier egentlig. Vi var faktisk i byen i mange mange timer og fikk sjekket ut de butikkene vi hadde planlagt på forhånd, uten å egentlig ha me oss noe spennende hjem. Men alt i alt var det verd turen.

0 kommentarer

Siste innlegg