Full rulle nonstop

På Lørdagen våknet vi til sol og strålende vintervær. Som alltid våkner jeg ganske tidlig i helgene, og vi bestemte oss for å dra på skitur i Bymarka for å nyte solen og snøen! Vi har gått alt for lite på ski denne sesongen, og jeg gleder meg hver gang vi skal på skitur. VI hadde noen timer på oss før vi skulle på Melhus på Håndballcup, så vi rakk å gå 5 kilometer, og i tillegg kjøre ned en bakke med et stort hopp.

Lillesøster synes det var kjempe spennende med hopp, og ga seg ikke før hun mestret det uten å falle i landingen. Hun er tøffere enn meg, for jeg våget meg kun en gang over hoppet, og selvfølgelig endte jeg med å falle så lang jeg var. Men moro var det uansett.

 

Etter skituren rakk vi ikke mye annet enn å spise en god lunsj og skifte, før vi skulle videre på håndballcup på gamle trakter. Vi skulle til Melhushallen, og det er jo hallen hvor jeg hadde gym da jeg gikk på Melhus VGS for mange mange år siden. Det var moro å se hvor mye som har endret seg siden jeg var der sist, de har tilogmed bygd en ny hall rett siden av (den er sikkert ikke ny nå lengte, men ny for meg) ! Barna storkoset seg på cup, og de spilte tre kamper. Alle fikk medalje da alle kampene var spilt, og nå har vi samlet en del medaljer i håndball, noe som er veldig moro!

På sen ettermiddag dro vi for å få med oss Toilldag, men det var et dødfødt prosjekt, og bare kaos. Anbefales ikke 😩😔 Nå husker jeg hvorfor jeg har holdt meg unna de siste årene.

   

0 kommentarer

Siste innlegg