Full rulle

På Onsdagen i Romjulen var vi på Egon på solsiden med svigers. Der bestiller jeg nesten alltid clubsandwich, for den elsker jeg. Barna går ofte for enten pizza eller pannekaker. Det var godt med annen type mat enn typisk julemat, for det har det blitt litt av i julen. Etter turen på Egon dro på på Meny Lade som skulle stenge, og hadde 30% på hele butikken. Det ble en skuffende fangst, for de var tomme for alle varene vi ville kjøpe,.

På Torsdagen hadde vi full rulle! Først skulle vi dra i bilbutikken for å motta vår nye bil, som vi har ventet på i over 1,5 år! Det ble en flott julegave å motta i romjulen og det er godt at ventetiden endelig er over. Bilen var enda bedre enn vi hadde forestilt oss, med masse geniale funksjoner som jeg aldri har hørt om på en bil tidligere. Dette blir spennende!

Etter at bilen var mottatt, kom Johnny og Tone på besøk til oss for å spise lunch. VI serverte pizza og salat, og vi spilte brettspill og switch sammen. Det er alltid så trivelig å få Tone og Johnny på besøk!

Etter lunsjen var det bare å gjøre seg klar for middag, for vi var invitert på julemiddag hos pappa. Pappa og fruen er veldig flink med mat, og denne middagen er alltid et høydepunkt i julen. VI fikk servert kalkun, og dette er første gangen vi spiste det i jula, den var like god som jeg hadde håpet på!

Da middagen var over måtte vi forte oss hjem for da skulle vi få besøk av Martine og Eivind. De kom på spillkveld til oss, og barna var med å spilte en hel del de også. Veldig trivelig. Kvelden var ikke slutt før i 2tiden, da jeg og samboeren avsluttet en hektisk dag med filmkveld.

0 kommentarer

Siste innlegg