Fy søøøren😱

Dagen i dag har vært ekstreemt krevende! Først så skulle jeg en tur på Aleris etter jobb, for en sjekk av halsen som har vært alt for trang de siste årene. Der fikk jeg noen nyheter jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tolke eller hva jeg skal tro. Men nå er jeg er henvist videre til spesialist nummer 2. Så jeg får vente i spenning (eller skrekk) for å se hva de finner ut videre😱 æsj jeg hater å ha helseplager, men nå er de i gang med å finne ut av det, så det lover jo bra i det minste.

Etter legetimen skulle jeg hente kjæresten på jobb, og skulle ta en snarvei gjennom en tunnel. Nå er jeg ingen fan av tuneller og får lett panikk om det skjer noe uventet. Idag var det fuuull stopp midt inne i tunellen, det blinket med røde lys og ene filen var stengt. Det var nok til å gi meg panikk, der jeg satt helt alene i bilen midt oppe i det som føltes som kaos. Jeg måtte ringe til kjæresten, for det hjelper å snakke med noen, Meeen mobilen var nesten tom for strøm så det ble en kortvarig glede. Heldigvis endte alt bra, det var ingen brann eller noe slikt, så jeg kom meg helskinnet ut, puuh😅

Heldigvis ble dagen bedre etter hvert. Det var forestilling på skolen klokken 18.00, med koselige vårsanger, og vakker diktlesning. Etter at barna var ferdig med forestillingen, var det felles kveldsmat for hele trinnet, og loddtrekning. Vi var så heldige å vinne gavekort på restaurrant.

0 kommentarer

Siste innlegg