Galskap

16. Mai bruker kanskje de fleste til å gjøre klart til 17. Mai; bake, stryke klær, pynte bordet, dekke på eller å feste. Ja det er sikkert flere tusen forskjellige måter å bruke dagen på, og vi bestemte oss plutselig for å “pusse opp” på en dag. Hahah, ja det er så typisk meg altså, kan ikke ha en dag med fred og ro, det har jeg ikke tid til. Derfor dro vi å kjøpte maling, maskerinsteip og alt annen vi trengte for å fullføre jobben.

Og vi brukte mange timer av kvelden på å male opp veggene, vi malte i kantene og ellers der malingen var dårlig. Og det ble faktisk ganske fint. Det ble utrolig stor forskjell faktisk, men det er sikkert bare vi som bor her som ser forskjellen. Men på grunn av denne “oppussingen” så måtte 17.mai forberedelsene skje på selveste 17.mai morgen. Og heldigvis gikk det fint det også siden jeg sto opp så tidlig. Men jeg kjenner jeg er sliten nå. Har enda ikke fått satt meg ned for å drive med avspenningsøvelser, selv om jeg fikk noen gode tips fra dere hvilke youtubevideoer jeg bør sjekke ut. Og mens jeg er inne på avspenning, jeg tror jeg bare får starte nå med en gang! Vi snakkes!

0 kommentarer

Siste innlegg