Ganske godt

Det er skikkelig vårstemning ute, med snøsmelting, is på veiene og plussgrader. Om vinteren er sååå kort, ja da er jeg fornøyd. Men det er vell ingen håp om ordentlig vår enda, for vi har vell flere snøfall foran oss før våren er her for fult. Hjemme hos søstre mi er det allerede grønne plener, og jeg har veldig lyst å starte med den vårlige vindusvasken. Julen er iallfall ryddet bort og det føles ganske bra. Det er alltid godt å starte et nytt år, og det er bra vi går mot lysere tider.

Julens gavekort er brukt opp, og shoppestoppet har startet for fult. Hittil har jeg greid meg bra, og har ikke handlet noe til meg selv. Men fra Januar har vi bursdager på løpende bånd, og bursdagsgaver må man jo kjøpe. Førstemann ute er min samboer, som har bursdag sent i Januar. Vi gleder oss!

0 kommentarer

Siste innlegg