Gi meg mer

…..Av disse deilige dagene! Med vinterferie for barna, sol og ski! De siste årene har jeg blitt så utrolig glad i å gå på ski, og idag tok jeg med meg lillesøster på skitur i finværet. Storebror er ikke helt i form, så han fikk bli igjen hjemme denne gangen. Vi dro på Skitur i Bymarka, tilbake på gamle trakter ved der vi bodde før. Jeg blir aldri lei av de nydelige skiløypene i skogen der, og man kan velge 1km, 2 km eller 5 km. I dag gikk vi 5 km, men det gikk veldig fort.

Føret var ikke perfekt, og bakken var ganske så isete. Men likevel berget vi knall og fall og slapp billig unna. Det er litt triveligere å gå på ski i nysnø, enn på isete føre. Men koselig var det likevel. På toppen av løypa hadde vi en lite pustepause, og fant oss en benkete-stubbe å sitte på. Der fikk vi nye solstrålene i noen minutter før vi tuslet videre. Slike dager gir meg veldig til påskesteming, og nå gleder jeg meg veldig til våren når solen varmer enda mer!

Håper alle har hatt en fin vinterferie!

 

0 kommentarer

Siste innlegg