Go All in or go Home

Helt siden forrige helg har jeg jobbet knallhard med treningen. Jeg har hatt to økter 4 dager, og trent masse styrke og vært på maaange løpeturer. Jeg har brukt hvert ledige sekund til trening, og nå i dag, kjenner jeg at kroppen er sliten. Derfor skal jeg legge meg senest 21.30 for nå er det på tide å lade batteriene.

Gjennom denne uken har jeg trent hver dag, utenom en dag, hvor jeg tvang kroppen til å ta litt fri. Når man er så godt i gang med treningen er det nesten vanskelig å stoppe, men det er viktig å ikke overdrive om man skal holde ut lengre enn en uke, og det er jo virkelig målet.

Fordelen med å trene så mye er at jeg kjenner det er endringer på gang med kroppen. Det kjennes god. Jeg har også trent av meg plagsomme ryggsmerter som vanligvis kommer flere ganger iløpet av uken – så dette lover jo bra. Trening er virkelig godt for kroppen, thumbs up!  

0 kommentarer

Siste innlegg