Happy birthday

Lørdagen startet jeg med å jobbe noen få timer overtid. Det er ikke alt man rekker å gjøre i hverdagen, og da er det kjekt å ha mulighet til å ta det igjen i helgene. Jeg våkner uansett så tidlig i helgene, at jeg rekker å gjøre mye før resten av gjengen står opp😅

 

Senere på dagen var vi på bursdagsselskap til Sebastian og Sarah, noe som var veldig koselig. Det var haugevis med gode kaker, og utrolig koselig å møte hele gjengen igjen. Barna fikk masse fine gaver, og de lekte å koset seg sammen.

Etter bursdagen ble det en liten tur på citysyd, og diverse andre butikker for litt helgehandel. Dagen avsluttet vi med filmkveld på sofaen, noe jeg virkelig elsker i helgene. Jeg ser nesten aaaldri på TV, og da er det ekstra koselig å se film og skal vi danse i helgene. Håper slle har hatt en nydelig helg og en god start på uken!

0 kommentarer

Siste innlegg