Happy New Year

VI hadde en fantastisk og uforglemmelig nyttårsaften. Jeg brukte litt av dagen til å pakke til hjemreise, for 1.januar skulle vi reise hjem fra Trysil. Vi måtte sjekke ut før klokken 11, både fordi det var utsjekk da, og fordi vi ønsker å rekke å hente kaninen på vei hjem. Men med tanke på at man er oppe lenge på selveste nyttårsaften, visst jeg at jeg ikke rakk mye pakking før utsjekk. Derfor ble jobben fikset på forhånd, slik at det ble minst mulig stress dagen vi skulle reise.

Da jeg skulle kle meg til nyttårsaften, oppdaget jeg at jeg hadde glemt å pakke med meg pensko, derfor ble det snowboots til antrekket. 😭 Jeg må le litt av meg selv, da det er så typisk meg! Men det er mye å huske på når man skal pakke til tre. Men pytt pytt, det er ingen krise.

Vi spiste middag på hotellet på nyttårsaften, en fantastisk nyttårsbuffet, med masse god og variert mat. De hadde en stor dessertbuffet i tillegg, så det var noe for enhver smak. Etter middagen dro vi på nyttårsfest og storkoset oss helt til rakettene skulle skytes opp klokken 12. Etter rakettene dro vi tilbake til vår leilighet, men selv om vi var hjemme i rett-tiden, så sovnet jeg ikke før klokken 03.00! Litt sent er det, men det var så verd det! En fantastisk aften!

0 kommentarer

Siste innlegg