Hektisk men veldig fin

I natt våknet jeg av mareritt, og det er svært sjelden jeg gjør. Marerittet handlet om spøkelser, og jeg husker nesten hver en detalj fra drømmen. Men like greit å våkne i 6 tiden, for i går presterte jeg å sovne av, og våknet to minutter før jeg skulle logge på jobb. Det er faktisk en time på overtid det. Jeg er trøttere for tiden enn jeg vanligvis er, men det tror jeg er fordi hele operasjonen var en påkjenning og jeg har brukt alle kreftene på å komme meg gjennom det. Da er man kanskje sliten en periode etterpå også, til man får hentet seg inn igjen.

Dagen i dag har vært hektisk; først jobb, etterfulgt av en tur til fastlegen, deretter møte på skolen, og på ettermiddagen dro vi på ridning. Ponnien var veldig kul i dag, og enkel å få inn fra paddocken. Vi red litt på ridebanen med den, og deretter på tur. Vi dro på tur til parken, der jentene fikk leke litt mens ponnien fikk en liten gress-pause. Vi red på tur i solnedgangen, og det var utrolig vakkert ute. Det er så trivelig å gå på tur når været er så nydelig som det har vært den siste tiden, og jeg nyter å gå på tur på slike dager.

Nå gleder jeg meg masse til helg, for i helgen har vi mange gøyale planer.  Vi skal blant annet på sjakkturnering to dager, på barnas sjømatfestival! Det er mye å se frem til

0 kommentarer

Siste innlegg