Heldige meg

Forrige Søndag var vi invitert hjemme hos mamma på Bursdagsfeiring. Mamma har bursdag få dager etter meg, men på grunn av påske og jobbing, så ble det feiring på Søndagen istede. Det var finvær og vi koset oss på terrassen hos mamma. Vi tok med gave til bursdagsbarnet, og fra oss fikk hun blandt annet en parfyme, roser, vin, Kickspose med div stasj, og et vakkert dikt skrevet av meg, Hhaa… Noen ganger blir jeg faktisk overrasket over hvor kreativ jeg kan være på diktfronten.  Tror mamma ble veldig glad for diktet, det så iallefall slik ut:)

Men det var ikke bare mamma som fikk gave denne dagen, hun kom nemlig å overrasket meg med en Marc Jacobs klokke! Jeg ble helt forelsket ved første øyekast. OMG, den var fin! Kommer til å bruke denne hver eneste dag fremover. Var den ikke fin? Dette er faktisk min første ordentlige klokke, for hittil har jeg bare brukt fitbit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
0 kommentarer

Siste innlegg