Helgas høydepunkt

…På Lørdagen var det endelig en ny sjakkturnering! Nå er det en stund siden forrige gang, så dette var etterlengtet. Selv fikk jeg være standin fordi antall påmeldte var oddetall, og da melder jeg meg med glede. Jeg elsker sjakk, men må innrømme at jeg er særdeles dårlig. Her bør jeg trene MYE mer for å henge med alle de flinke barna og voksne på klubben. Men flink eller ei, det var veldig moro å delta!

Det ble noen spennende runder, der storebror vant alle rundene sine, utenom en. Og med det kunne han sikre seieren! Dette var virkelig helgas høydepunkt! Seieren feirer vi med en nydelig middag på Kona i Trondheim. Trivelig plass med god mat.

Vi fikk også tatt oss en tur på toilldag, men kjøpte ikke så mye. Synes toilldagene blir dårligere for hvert år, og jeg står ikke i kø for å få tak i de beste tilbudene for å si d sånn😂

På Morgenen idag måtte vi ha på vekking klokka 7, for da var det klart for enda ei sjakkturnering!

0 kommentarer

Siste innlegg