Helt magisk

I går var været helt fantastisk, og da måtte vi selvfølgelig ha en ordentlig utedag. VI startet dagen med å dra til stallen, jeg og lillesøster. Hestene sto ute da vi kom, og det var hele 20 minusgrader. Men til tross for frost i pelsen, så hesten ut til å kose seg i solen. Vi stelte litt i stallen og gjorde klart til hestene skulle inn, og ga dem masse gulrøtter. Vi tok med en av hestene inn i stallen, og børstet og stelte med han. Men det ble ikke noe ridning denne dagen fordi jeg synes det var litt for kaldt til å gå på tur.  Ridetur får vi heller ta neste gang vi besøker dem. Etter at vi hadde vært til disse hestene, dro vi en tur på nabostallen og hilset på veninna til Lillesøster. Veldig koselig.

Senere på ettermiddagen dro vi ute å gikk på skøyter. Vi er så heldige at vi  har en skøytebane rett utenfor døren, så da er det ingen unnskyldning til å ikke ta frem skøytene. Barna begynner å bli ordentlig flinke nå, og jeg har endelig prøvd skøytene jeg kjøpte i fjor. Det er veldig moro, men jeg er ikke særlig flink enda. haha tar litt tid å venne seg til tror jeg.

På kvelden ble det hjemmelaget bananvafler og forrige ukes episode av 71grader nord.

0 kommentarer

Siste innlegg