Helt Magisk

I dag dro vi på en liten handletur på Tiller for å skaffe diverse vi manglet, men det var så sykt mye folk der tidlig på dagen og da giddet jeg ikke mer enn en butikk. Heldigvis fikk jeg kjøpt inn alt jeg manglet på den ene butikken, så da var det jo greit.

Planen for resten av dagen var å besøke mamma på “hytten”. Hun har nettopp kjøpt den, og vi hadde gledet oss veldig til å se den. Plassen er fantastisk og hytten var utrolig fin. Her vet jeg vi kommer til å kose oss masse i sommer, og jeg bare elsker stranden like ved. Mamma har alltid elsket sjøen hun også, så det er sikkert henne jeg har det fra. Jeg elsker sjøutsikt og sjølukt, det er så herlig.

Søstra mi og hennes familie kom også på besøk på hytten, og sammen koset vi oss i solen, grillet mat og gikk turer ned på stranden. Endelig litt sol og varme i Trøndelag. Vi hadde en magisk dag med veldig hyggelig selskap.

2 kommentarer

Siste innlegg