Hestedagen

Torsdager er vår hestedag, og denne uken har vi vært helt sykt heldige med været i Trondheim. Torsdagen var intet unntak den heller. Det var varmt både for hest og rytter denne dagen, og derfor ble det ingen langtur på oss. Men vi tok med oss hesten hjemme til hagen vår, der han fikk påfyll med vann, og barna fikk drikke og is før turen gikk videre. Slike deilige sommerdager midt i Mai må bare nytes. Jeg har ordentlig sommerstemning nå, og jeg har tusen ideer og tanker med ting jeg har lyst å gjøre.

Jeg synes hverdagen er så hektisk for tiden. Det er så mye jeg har lyst til som jeg ikke rekker, men nå er det ikke lange tiden igjen til det er sommerferie, og enda har vi ikke funnet ut hvor turen går, og vi har heller ikke bestilt noen reise enda. Dette må vi finne ut i løpet av helgen, om vi rekker  😂

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg