Hesteuken

Uken som er gått, var en skikkelig hesteuke for oss. Vi var i stallen hele 3 dager, noe som er utrolig koselig. Jeg har ønsket meg hest siden barndommen da jeg mistet min siste hest, og jeg elsker å være rundt disse dyrene. Jeg storkoser meg i stallen, og elsker at lillepia har fått den samme interessen som meg.

På Torsdagen red vi på en ganske lang tur. Eller rettere sagt, Lillepia red, jeg gikk ved siden av. Ponnien er så sprek og glad og går kjempe fort på tur. så det er bare å henge seg på. God trim for mor altså!

På Fredagen fikk ponnien vaksine, og da skal man ta det med ro. Det ble en liten, men rolig økt i ridehuset. Lillepia øvde på å gå av og på helt alene, og øvde på å svinge, stoppe og styre ponnien. Veldig tålmodig og flinke begge to.

På Søndagen red vi først på tur, deretter dro vi en liten tur i ridehuset der vi longerte litt, og red litt rundt. Ei herlig uke i stallen!

1 kommentar

Siste innlegg