Himmelen brenner – coronaupdate

Det er dystre tall vi våkner til om morgenen nå i Trondheim. Ny rekord med antall smittede to dager den siste uken, og det lover jo ikke bra. Nå er det bare å holde seg hjemme, og holde seg unna kjøpesenter og andre butikker. Takk og pris for at vi er ferdig med julehandelen, jeg er glad jeg slipper å dra å handle nå.

Faktisk så har jeg blitt meget overrasket når jeg har vært i butikkene den siste tiden. Det ser ut til at folk ikke skjønner de må holde avstand nå som de bruker munnbind. Det er som man plutselig blir immun mot covid bare man har på munnbind, og folk tråkker hakk i hæl på hverandre. Desverre så er man ikke særlig beskyttet bare ved å bruke munnbind, og smitten sprer seg som aldri før. Nå får vi krysse fingrene for ei frisk jul!

Over til noe annet! I dag var himmelen magisk! Jeg har jo alltid vært veldig glad i solnedganger, og setter veldig pris på vakre farger på himmelen. Derfor var det ekstra morsomt å gå ute i dag for å se på de vakre fargene. Jeg lar bildene snakke for seg selv!

 

0 kommentarer

Siste innlegg