Høstfarger

Det er lite som er så vakkert som fargene på høsten når solen skinner. Jeg synes noen av trærne er så fantastisk vakre, at det er en glede å gå tur og bare nyte de vakre høstfargene som er rundt omkring.Vi har vært ganske så heldige med været i Trøndelag de siste ukene, og hatt mange dager med solskinn og klar himmel. Og flere kvelder har vi i tillegg hatt Nordlys dansende over himmelen. Men selv om høsten aldri er så fin som den er nå, greier jeg ikke å slutte å glede meg til snø og vinter. Jeg drømmer om å våkne opp til snø, og jeg håper vi får en snøfull førjulstid.

Nå er Halloween rett rundt hjørnet, derfor går det i skumle filmer og skummel pynting. Men når November kommer, så kan jeg se julefilmer med god samvittighet. Som jeg gleder meg… Jeg har skrevet en lang liste med hyggelige ting vi skal finne på i førjulstiden, som jeg seg veldig frem til å komme i gang med.

 

0 kommentarer

Siste innlegg