Hun slutter aldri å imponere

Første påskedag var vi invitert på besøk til søstra mi på Melhus. Hun hadde invitert oss på favoritt-matretten deres, og disket opp mat til hele gjengen. Både barnas bestemor, min familie og min bror og Hannes kjæreste og datter kom på besøk denne dagen. Det er så utrolig koselig å samles over et godt måltid, og min søster skuffer aldri med maten hun serverer. Jeg elsker å dra til henne på middag.

Ikke bare hadde hun disket opp til en nydelig middag, men hun hadde laget en fantastisk påskekake i tillegg. Kaken både så lekker ut og smakte godt. Etter et godt måltid spilte vi spill og noen runder med Poker, som vi er hekta på hele gjengen.

Da var påsken over for denne gangen, og jeg må si at bypåske ikke er så aller verst altså. Iallfall ikke når vi var så heldige med været som vi var i Trøndelag. Vi byttet ut ski med turer på stranden, men det passer meg fint, for jeg elsker at våren er rundt hjørnet

1 kommentar

Siste innlegg